Annie van Terwisga

Administratief / commerciële binnendienst medewerkster

Na een aantal omzwervingen ben ik eindelijk weer terug bij AW Materieel. Jaren geleden werkte ik hier een aantal uren in de week. Nu zit ik 3 dagen op mijn plekje. In het verleden heb ik vaak gezegd  “als AW mij terug vraagt dan zeg ik zeker geen nee”. En zo kwam het dat ik, terwijl ik net eigenlijk op een nieuwe plek, maar niet dé plek zat, werd gebeld door Denise of ik open stond om weer bij AW te komen werken. Heel graag natuurlijk, en nu dus voor wat meer uren dan in het verleden!

Het leuke aan mijn functie nu is dat op meerdere vlakken werkzaam ben. Van inkoopfacturen controleren tot de bank bijhouden en offertes maken. Hierdoor heb ik veel contact met collega’s wat het ook weer erg gezellig maakt. Op zijn tijd natuurlijk, want er gebeurt een hoop!

Het AW team is leuk met elkaar. Iedereen is gelijk en dat maakt het dat je je hier heel erg gewaardeerd voelt. Niemand is meer of minder, we hebben elkaar nodig.

Sinds de laatste keer dat ik hier werkzaam was (het begon al in 2013 met af en toe een pauze) is er wel het één en ander veranderd in de manier van werken en de systemen, maar dat maakt het nu juist ook weer uitdagend. Hiervoor staan ook al wat trainingen gepland zodat ik hier weer thuis in ga raken en anderen hier ook weer mee kan helpen. Ik denk dat AW een fijn bedrijf is omdat er veel mogelijk is. Er wordt geluisterd naar de klant en nieuwe uitdagingen gaan we niet uit de weg. En ook hier geldt; de mensen hebben elkaar nodig om verder te komen.

Hoe ik in de groep lig? Ik denk dat ze mij zien als een gezellig persoon die graag in is voor een grapje en een praatje en dat ik makkelijk van de hak op de tak kan springen maar wel serieus mijn ding oppak.

Wie ben ik in 3 woorden? Rustig, gezellig, ad rem.